Vi bruger cookies!

vafo.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.vafo.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Sygehus Lillebælt beklager oplevelsen


Sygehus Lillebælt beklager oplevelsen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Økonomi- og regnskabschefen ved Sygehus Lillebælt er kede af, at familien Daugaard Steensen havde en så dårlig oplevelse med hjemrejsen fra London.

Egtved: Det ærgrer Christian Sauvr, økonomi- og planlægningschef ved Sygehus Lillebælt, hvor kørselskontoret hører under, at familien Daugaard Steensen har haft en så dårlig oplevelse, da de skulle rejse hjem fra London.

- Vi bestræber os altid på at gøre, hvad vi kan for, at rejserne kan blive så gnidningsløse som muligt, så familierne ikke skal bruge en masse ressourcer på det rent praktiske. Det er ulykkeligvis ikke lykkedes i det her tilfælde at give familien den gode oplevelse, som vi ellers altid har fokus på at give. Det er vi rigtig kede af og ærgerlige over, fortæller Christian Sauvr.

Han forklarer, at man fra kørselskontoret side har forsøgt at finde senere afgange en af de tilstødende dage, men at det ifølge hans oplysninger ikke var muligt, da man var begrænset til kun ét flyselskab, som vil flyve med en dreng, som er så syg som Johan.

- Det har aldrig været et spørgsmål om, hvorvidt den ene afrejse var billigere end andre, forsikrer han.

Christian Sauvr har, efter familien har sendt en klage over kørselskontorets håndtering af hjemrejsen, været i dialog med familien for at høre nærmere om deres kritikpunkter.

- Jeg synes, vi fik en god snak om forløbet, og jeg fik lejlighed til at beklage, at de står tilbage med den oplevelse af situtiationen. Vi vil nu prøve at lære af det her forløb, så vi kan undgå, at nogle familier kommer til at stå med en lignende oplevelse.

Johans forældre: Vi føler os som ludobrikker, der er blevet slået hjem