Vi bruger cookies!

vafo.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.vafo.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Forsvarskæmpen med krummer og mål i

VB vs Nykøbing FC. Foto: Mette Mørk

Forsvarskæmpen med krummer og mål i

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Rasmus Lauritsen har scoret i de to første kampe for VB.

Vejle: Det var ikke en målsluger, VB forventede at få, da de hentede midterforsvareren Rasmus Lauritsen i Skive.

Ikke desto mindre har han scoret i begge de første VB-kampe mod HB Køge og Nykøbing FC. Det ligner en stime.

- Jeg scorede to mål for Skive i foråret, så jeg er ikke nogen målsluger, sagde Rasmus Lauritsen.

Hans mål i Herfølge var tvivlsomt, men den finske linjevogter vinkede bolden inde.

Hans mål mod Nykøbing FC var en foræring af målmand Thomas Villadsen, tidligere AC Horsens.

- Jeg tager gerne mod gaver, men jeg ved ikke helt, hvordan det gik til. Jeg havde opgivet, da bolden kom indover. Jeg husker, at jeg ærgrede mig over, at det var for tæt på målmanden. Jeg nøjedes med at presse ham, men jeg opdagede ikke, hvordan det gik til, før bolden pludselig lå foran mine fødder, og så var det bare med at sparke den i kassen, sagde Rasmus Lauritsen.

Det nye midterforsvar med Rasmus Lauritsen og Mads Greve kom begge på scoringslisten.

- Det var heldigt, at vi kunne holde Nykøbing FC nede på et mål i første halvleg, for vores første halvleg var lige til glemmebogen, sagde Rasmus Lauritsen.

VB er hurtigt blevet favorit