Annoncørbetalt indhold

20 år med safari: Historien bag Nyati Safari

Danskejet safaribureau med egne lodges og gode partnerskaber. At følge udviklingen i branchen skaber succes.
Annonce

Indholdet er sponsoreret

I år er det 20 år siden, at den danskejede Nyati Safari Lodge blev etableret, og siden da er der sket meget – ikke bare for firmaet bag men også for branchen generelt. Flere og flere danskere har et ønske om at opleve Afrikas autentiske dyreliv og vælger derfor safari som rejseform, og ved at følge udviklingen i branchen, har Nyati Safari i dag opnået stor succes.

Historien bag Nyati Safari

Ideen om at bygge et safarilodge på Afrikas savanne med mulighed for at give både store og små en fantastisk oplevelse, var baggrunden for, at Nyati Safari i 1998 åbnede sin egen safarilodge i Sydafrika. Siden da er det gået stærkt, men firmaet holder stadig begge ben på jorden. At være 100% danskejede og samtidig have helt specielle samarbejder med afrikanske partnere gør dem til et af Danmarks førende bureauer, når det gælder safarioplevelser, og siden drømmen blev til virkelighed har Nyati udviklet sig fra at råde over 800 ha til nu at have 10.000 ha med både familiebungalows, villaer og camps. Det er dog stadig muligheden for at skabe en tilpasset safari, som tager udgangspunkt i den enkelte kundens ønsker og behov, hvilket er en vigtig del af firmaets vision.

Ekseptionelle safarioplevelser til konkurrencedygtige priser

Safari kan sagtens være mere end det, du ser på TV – og det er Nyatis oplevelser et levende bevis på. Ikke nok med, at alle løsninger er tilpasset den kundegruppe, som skal afsted – den specielle stemning, muligheden for at kombinere flere rejsemål og personalets fantastiske, professionelle viden om safari gør, at enhver oplevelse bliver helt ekseptionel og speciel. Du kan f.eks. besøge Nyati Safari Lodge i Sydafrika og rejse videre på badeferie til Mauritius eller Zanzibar, og alt dette tilbydes til yderst konkurrencedygtige priser.

Hvordan ser fremtiden ud?

Fremtiden er svær at spå, men med en fortsat dansk højkonjunktur og et budget for Nyati Safari der på nuværende tidspunkt er på vej stik opad, er der ingen tvivl om, at der er gode muligheder for fortsat vækst. Selvom hele projektet er startet af kærlighed til det sydafrikanske land og forsat drives af lyst, vidner en kundetilfredshed på 99% om, at firmaet gør mange ting rigtigt. Om det er den afrikanske stil, som altid går igen i både boliger, ture og hos det afrikansk ansatte personale eller de forskellige muligheder for at adaptere rejsen til den enkeltes behov er ikke til at sige. Én ting er dog sikkert – efter 20 år er Nyati Safari stadig på vej i den rigtig retning.

Indholdet er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.