Annoncørbetalt indhold

Apple er blevet et kendetegn for moderne kapitalisme

Vi kender dem alle sammen – de lækre iPhones fra Apple, der har været med til at ændre den digitale verden. Apple har virkelig skabt et navn for dem selv, og er nærmest blevet et kendetegn for den moderne kapitalisme.

Indholdet er sponsoreret

Apple har ’fans’ der køber de nyeste iPhone-modeller uden at blinke eller forholde sig kritisk til de nye produkter, og endda med glæde står i kø flere dage, for at få fingre i Apples nyeste teknologi. Apple har skabt et stærkt brand med et logos der genkendes af alle verden over. Apple er ensartet med alt hvad de gør, og har formået at skabe en massiv hype omkring hver eneste lancering af deres nyeste produkter.

Apple har revolutioneret smartphonemarkedet

Den første iPhone så dagens lys tilbage i 2007. Steve Jobs præsenterede en telefon med kun én knap – og allerede der revolutionerede Apple markedet for smartphones. Udover at have den store touchskærm, var denne første iPhone også unik med en række computerlignende elementer. Med iPhone 3G blev det muligt at koble sig op på 3G nettet, som gjorde at forbrugerne for alvor fik glæde af de nye funktioner. I 2010 kom iPhone 4 til verden og var markedets første smartphone med et frontkamera. Apple dominerer fortsat smartphonemarkedet, og med de nyeste iPhone 8 og iPhone X modeller, sikrer de at forblive på toppen af markedet. Apple har især ændret den måde vores forskellige elektroniske enheder arbejder sammen og interagerer på.

Derfor er folk fortsat loyale Apple kunder

Apples produkter er blevet en vigtig og fast del af rigtig mange menneskers liv. Apple bliver ved med at dominere og revolutionere smartphonemarkedet og tømme folks pengepung, hver gang en ny model lanceres. Men hvorfor er folk så tiltrukket af Apples produkter, og hvorfor bliver folk ved med at være loyale Apple kunder? Apple bliver ikke bare associeret med teknologi – men også design, succes og overlegenhed. Det er nærmest blevet et statussymbol at have den nyeste iPhone-model. Prisen på den nyeste iPhone X er kendt af mange, og at gå rundt med sådan en værdigenstand i hånden, signalerer at man er en person der er i stand til at betale dette for en smartphone. Apple sælger ikke bare deres produkter – de sælger en oplevelse og en følelse. Apple får forbrugeren til at føle at de bliver en bedre person ved at eje et af deres produkter. Så overbevisende er den historie, som Apple fortæller gennem deres markedsføring, hvilket er med til, at de er blevet et af verdens med værdifulde brands i verden. Apple-kulturen har virkelig tag i os alle! Derudover bliver folk ved med at være loyale Apple kunder fordi ”det bare virker”, både ift. det enkelte produkt funktionalitet og brugervenlighed, men også sammenspillet mens ens andre Apple produkter, fx MacBook. Teknologien i deres produkter bliver mere og mere avanceret, dog bliver Apple ved med at designe produkter der kan betjenes af alle, selv små børn.

Indholdet er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.