Annonce
Vejle

Chokoladebarer skal lokke flere med i foreningslivet

Parterne bag kampagnen har fået produceret chokoladebarer, der er stemplet med invitationen "Vil du med?". PR-foto

Vejle: Kan noget så simpelt som tre små ord og en chokoladebar være med til at sikre øget medlemstal i foreningslivet?

Det håber man i Vejle Kommune, og derfor skyder man nu kampagnen "Vil du med?" i gang, hvor foreningslivets medlemmer bliver udstyret med en chokoladebar i hånden og fem gode råd til, hvordan de inviterer en ven med til deres fritidsinteresse.

- Medlemmerne er de bedste repræsentanter for vores foreninger, fordi de ved, hvad det betyder at være en del af et meningsfuldt fællesskab. Derfor skal vi hjælpe dem med, hvordan de kan tage kontakt til en ven eller kollega og invitere vedkommende med i fællesskabet, siger Poul Erik Møller, formand for folkeoplysningsudvalget.

Annonce

Parterne bag kampagnen har fået produceret chokoladebarer, der er stemplet med invitationen "Vil du med?", som foreningerne kan bestille gratis og dele ud til de medlemmer, der gerne vil invitere flere ind i fællesskabet.

Samtidig hjælper man foreningerne og deres medlemmer med fem gode råd til, hvordan medlemmerne blandt andet kan tage kontakt til en person, de gerne vil have med.

"Vil du med?"-kampagnen løber over to måneder med start 21. september.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Erhverv For abonnenter

NPV satser på byggestart inden nytår: Posthusgrunden skal bebygges fra 'den billige ende'

Debat

Jeg havde ellers glædet mig!

Kultur

Kæmpe overraskelse: Se Danmarks bedste pressefotos

Annonce