Annoncørbetalt indhold

Drop turen til lossepladsen og bestil afhentning

Det er nok de færreste af os, der ikke mindst én gang i vores liv har været på lossepladsen med affald – hvad end det er flasker, en gammel sofa eller hele det gamle køkken.
Annonce

Indholdet er sponsoreret

Men i dag er det faktisk slet ikke nødvendigt, at man kører ud til lossepladsen, når man skal skille sig af med en større mængde affald. Læs med, og bliv klogere på, hvordan du undgår turen til lossepladsen, når du skal skille dig af med noget, der er for stort til at kunne være i din affaldsspand.

Afhentning af storskrald bliver mere og mere populært

Alternativet til selv at skulle på lossepladsen er afhentning af storskrald. En løsning, hvor man kan nøjes med at stille det aflagte ud på gaden, hvorefter det bliver hentet af en stor skraldebil. Det er nemt og bekvemmeligt – og så gør det faktisk, at en flytteproces eller et renoveringsprojekt bliver lidt mere overskueligt.

Bestilling af storskrald har altid været populært i de store danske byer, hvor det ganske enkelt ikke er muligt at fragte sit skrald til lossepladserne, hvis man ikke har nogen bil. Men i dag er det også blevet ganske populært hos folk, som bor på landet. Og det betyder blandt andet, at branchen for afhentning af storskrald er i kraftig vækst og meget udbredt. Man skal derfor bo meget langt ude på landet, før det ikke længere er muligt at få hentet sit skrald derhjemme.

Prøv den nemme løsning allerede i dag

Har du ikke endnu undersøgt mulighederne for afhentning af skrald, kan du med fordel tjekke hele konceptet ud på skraldebilen.dk, som kan klare afhentning af alt fra dagrenovation til storskrald – og specialafhentninger. Det kan være det, der gør, at det bliver mere overskueligt at skulle flytte – og så er man også sikker på, man ikke ender med at fejlsortere sit affald på lossepladsen.

Indholdet er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.