Annoncørbetalt indhold

Effektiviser din virksomhed og opnå store gevinster – læs mere her

Når man administerer sin egen virksomhed, for eksempel en hjemmeside, er det vigtigt, man kan danne sig et ordentligt overblik over de forskellige, og til tider komplicerede processer der skaber vækst og danner fundamentet
Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Dette indbefatter ofte en effektivisering og optimering af virksomhedens forretningsprocesser. Tid er penge, så alle de steder man kan skrue op for tempoet og gøre det nemmere, er guld værd.

Automatiser arbejdsopgaverne

Automatisering kan drive produktivitet og dynamik i alle brancher, men skal tilgås forskelligt. Det er tydeligt at se store fordele ligemeget hvilken branche der er tale om, det handler bare om at have de rigtige værktøjer.

Hvis ens virksomhed er i vækst kan det være der er penge at spare ved at automatisere nogle af de mere kedelige processer i virksomheden ved hjælp af IT-systemer. Det kan også hjælpe med at gøre arbejdet sjovere for dine medarbejdere. Men hvordan finder man ud af om der egentlig er noget at spare, og hvordan undgår man en IT-fiasko, hvor systemet ikke virker og man spilder en masse tid?

Det første skridt imod automatisering af dine forretningsprocesser er at undersøge om der faktisk er noget at spare. Her er det væsentligt at kigge på hvilken størrelse din virksomhed har og hvilken type arbejde der udføres i virksomheden. Nogle processer er nemmere at automatisere end andre.

Inddrag dine medarbejdere

Når I har besluttet jer for at automtisere processer i jeres virksomhed, er næste skridt at indentificere konkrete problemer og dertilhørende konkrete løsninger. Den rette leverandør vil kunne hjælpe virksomheden med netop dette. Det er vigtigt at inddrage sine medarbejdere tidligt i udviklingsprocessen og igennem hele forløbet. Det er dem, der udfører arbejdet, der bedst ved hvordan det foregår, og hvilke ting man skal være opmærksom på. Derfor er det vigtigt at automatiseringsløsningerne tager udgangspunkt i deres konkrete opfattelse af hvad der bruges lang tid på.

Mange gange bliver indførsel af en ny type automatisering afholdt som et projekt, så der klart defineres et ønsket mål og et afslutningstidspunkt. Det hænger ofte sammen med en tilgang hvor der produceres et kravspecifikationsdokument, som leverandører forventes at leve op til. Det anbefales at have et løbende samarbejde, så man hele tiden kan optimere undervejs, som der opstår problemer og man bliver klogere.

En mobil og fleksibel virksomhed

Hvis en virksomhed er i vækst og klar til at give sig i kast med nye muligheder, kan Dynamics NAV hjælpe. Det er en ERP-løsning, der er let at tilpasse, som hjælper små og mellemstore virksomheder med at automatisere og skabe forbindelse mellem salg, indkøb, drift, regnskab og lageradministration. Dynamics 365 Business Central er et fleksibelt og skalérbart ERP-system, der understøtter din forretning. Løsningen giver dig et konstant og opdateret overblik over virksomhedens økonomi. Du får det rette datagrundlag så de rigtige forretningsmæssige beslutninger kan tages. En komplet ERP-løsning er me dtil at optimere alle kerneområderne i virksomheden.

Dynamics NAV fungerer ligesom de kendte Microsoft Office-værktøjer, du allerede bruger, og arbejder uden problemer sammen med Outlook, Word og Excel for at hjælpe dig med at udføre almindelige opgaver direkte fra din indbakke. Og du får de samme stærke funktioner på tværs af iOS-, Android- og Windows-platforme, så du har en ensartet og mere sikker brugeroplevelse på tværs af din stationære computer, bærbar computer og mobilenhed. Så du kan få arbejdet fra hånden, uanset hvor du skal arbejde.

Dynamics NAV sætter din virksomheds ve og vel i centrum – og en serviceplan hjælper med at fastholde det. Med fleksible muligheder, du kan vælge mellem, afhængigt af hvor du driver virksomhed, hjælper en serviceplan dig med at overholde regler og bestemmelser og være konkurrencedygtug – så du får det højeste afkast af din softwareinvestering.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.