Annoncørbetalt indhold

Find de rette butikslokaler og bliv klogere på tidens trends

Det kan være en tidskrævende og uoverskuelig proces at finde de helt rette erhvervslokaler til din butik.
Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Få råd og vejledning til, hvad du skal tage højde for i din jagt på det rette lejemål til din butik.

Det skal du overveje når du leder efter butikslokaler til leje

Du har sikkert gjort dig mange tanker om, hvordan du sikrer de bedste rammer for din forretning. Der kan være en del udfordringer forbundet med at finde den rette butik, og din søgen kan byde på til- og fravalg, der har betydning for de fremtidige muligheder. Det handler om at kortlægge, hvilke ønsker og krav du har til de nye butikslokaler, du bør derfor tage højde for følgende:

  • Overvej butikkens beliggenhed og synlighed. En hovedgade er altid et godt valg, men du er nødt til at overveje, hvem din målgruppe er, hvis du ønsker succes.
  • Tag stilling til hvor meget plads du har brug for.
  • Udforsk dine muligheder, inden du tager den endelige beslutning. Vær åben og overvej fordelene ved de forskellige geografiske placeringer, når du søger lokaler. Chancen for at du finder et lokale, der lever 100 % op til alle dine ønsker og krav er lille.
  • Giv dig god tid, så du har tid til at danne dig et overblik over markedet.

Markedet har ændret sig – se de nye trends

I takt med fremkomsten af flere digitale teknologier og trends har præmissen for detailhandlen og butikslivet ændret sig. Generelt ser vi en stigende tendens til, at de stærkeste brands og butikker samler sig i stærke lokalområder, hvor handel, kultur og hverdagsliv går op i en højere enhed. Et eksempel på denne tendens er Guldbergsgade på Nørrebro i København, hvor C.W. Obel Ejendomme har formået at omdanne området til et dynamisk mødepunkt med plads til at shoppe, spise, bo og opleve.

Bedre indkøbsoplevelser og butiksdesign

De fysiske butikker er nødt til at arbejde hårdere for at lokke kunder til, men på trods af den fremherskende onlinehandel er det stadig den fysiske butiksoplevelse, der er fundamentet i retailoplevelsen. I dag handler det ikke længere om blot at sælge en varer, i stedet skal produkterne præsenteres gennem sanseoplevelser. Vi anbefaler derfor, at kun det vigtigste er fremme i din butik, så kundernes opmærksomhed ikke havner et andet sted.

Af den grund bør du også overveje, hvorvidt et traditionelt butiksdesign er den rette løsning for din butik.

Teknologi kan forbedre servicen i din butik

Vidste du, at med den rette teknologi er det muligt at forbedre servicen, og gøre forbrugerrejsen lettere i din butik? Teknologi er i stand til at eliminere fysiske forhindringer i butikker såsom at skabe mere plads til produkter og fjerne køer. I praksis kommer det til udtryk ved, at flere butikker har indført digitale skærme, hvor kunden selv kan bestille sine varer eller gjort det muligt at bestille varerne på mobilen via en app.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.