Annoncørbetalt indhold

Håndværker, har du styr på dine sager?

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

At holde orden og struktur på igangværende sager og projekter er en vigtig disciplin i mere eller mindre alle typer af virksomheder. Projekt- og sagsstyring kan gøres på utrolig mange måder, men den iøjnefaldende tendens, specifikt i håndværkerbranchen, er desværre bare, at den ‘gammeldags’ og analoge af slagsen stadig tenderer til at være den foretrukne. Men nye tider banker på døren, og digitalisering af håndværkervirksomheder er uden at tøve næste vigtige punkt på dagsordenen. I hvert fald hvis man vil undgå at bliver overhalet indenom af de virksomheder, der tog tyren ved hornene og forstod budskabet i tide.


Annonce

Men hvilke fordele opnår man ved at bruge de famøse digitale sagsstyringssredskaber?

Overblik over kommende og igangværende projekter

Med et digitalt sagsstyringsværktøj kan du nemt og hurtigt få et overblik over sager, tilknyttede medarbejdere, hvor i landet medarbejderne arbejder og hvor længe hvert enkelt projekt er estimeret til at vare. Alle informationer bliver samlet ét sted, og projekterne kan tilgås via en app af medarbejdere i marken og fra administrationen. Med det fulde overblik over tidsrammer og medarbejderressourcer er det hurtigt at finde ud af, om man kan tage flere sager ind og hvornår man i så fald vil kunne påbegynde disse. På den måde sikrer man en professionel omgang med kunder, fordi man er i stand til at holde overblik over projekters forløb og kan give klare svar, når der bliver stille konkrete spørgsmål.



Inddel større projekter i delsager og overhold deadlines

Mange større håndværksvirksomheder tager ofte omfattende projekter ind og især disse kræver overblik og struktur. Med et værktøj til digitalt sagsstyring har man mulighed for at opdele sagerne op i mindre delprojekter, og på den måde sikrer man overholdelse af deadlines. Ligeledes er det langt nemmere at overskue hvilke dele af projektet der kræver specifikke fagfolk, og på den måde kan du langt nemmere effektivisere processen og undgå overlap og unødig ventetid.


Opret gentagelsesregler for serviceordrer og optimer din tid


Har du løbende mange serviceordre, kan du spare dig selv for en masse administrativt arbejde ved at automatisere disse ordre. Med oprettelse af gentagelsesregler på relevante serviceordre gentages ordren automatisk ud fra det regelsæt, der aftales med kunden. På den måde undgås alle de huskesedler, der ellers ligger og flyder på skrivebordet, og som i sidste ende forsvinder eller bliver glemt.


Få dokumenteret projekter med lettilgængelige foto og filer

Alle projekter kan dokumenteres både før og efter opgaverne udføres. Det gør det langt nemmere for medarbejderne i marken at spare med hinanden om optimal løsning af opgaverne og eventuel bestilling af de rigtige materialer, hvilket i sidste ende vil spare virksomheden tid og penge. Ligeledes har medarbejderne projektbeskrivelsen og arbejdstegningerne lige ved hånden, når de skal bruge dem, og det er ligeledes muligt at tildele bestemte medarbejdere adgang til udvalgte filer.


Få et præcist faktureringsgrundlag med digital timeregistrering

Et digitalt sagsstyringsredskab giver dig ikke kun overblik, men sørger også for at dit faktureringsgrundlag er præcist. I stedet for ugentlige papirlapper med håndskrevne arbejdstimer kan medarbejdere skrive arbejdstimer direkte ind på det pågældende projekt i en app eller på en smartphone. De kan altså hurtigt skrive timerne ind imens de er i marken, og skal ikke vente til de er tilbage på kontoret. Det giver en langt mere præcis registrering og tilmed et bedre faktureringsgrundlag.


De markante forskelle ved at digitalisere din sagsstyring er ikke til at overse. Hvis din virksomhed ikke allerede har rystet posen og ladet de gode argumenter sejre, så er det måske nu tiden er inde?

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.