Annoncørbetalt indhold

iPhone i medvind: Ny lancering får forbrugeren tilbage til Apple

For Apple har efteråret i 2019 ikke været helt skidt.
Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Med lanceringen af en ny generation af den kendte iPhone har IT-giganten nemlig formået at sætte niveauet endnu højere end konkurrenternes, hvad angår hardware, design og features – og på den måde har de formået at genskabe den eksklusivitet, der tidligere har været kendetegnet, og en slående markedspositionering ved deres produkter så vi også.

I artiklen her kigger vi ind i, hvad lanceringen af en ny iPhone har gjort ved brandet Apple. For foruden selvfølgelig at være en offentliggørelse af et nyt produkt har det høje niveau unægteligt haft en relativ stor indflydelse på Apples markedspositionering.

Kun det bedste er godt nok

Det er ikke nyt, at Apple kun går efter det bedste. Og for rigtig mange forbrugere er det da også netop det, der måske beskriver Apple og virksomhedens produkter allerbedst. Men i takt med at også konkurrenterne har haft mulighed for at udvikle hardware, har det måske været mindre iøjnefaldende end tidligere. Og det har været en udfordring i forhold til opretholdelse af det eksklusive Apple-brand.

Dette kan dog ikke siges at være tilfældet for Apple i dag. For med modeller som iPhone XR og iPhone 11 Pro har Apple lagt standarden så højt, at det næsten synes umuligt at følge med. Både specielle features og nye design har været i fokus for årets nye smartphones, og hos forbrugeren belønner man den ”nye” strategi.

For det er længe siden, der har været så stor begejstring hos forbrugerne, der ikke kan få fat i de nye Apple-smartphones hurtigt nok. Især iPhone XR har været et hit, og med et øget fokus på blandt andet kamera, batteri og design er man nok ikke i tvivl om, at iPhone igen er på vej i den helt rigtige retning. Og generelt er forbrugerne blevet så gode til at skelne i kvalitet, at man ikke har noget problem med at skulle betale prisen.

Ny og forbedret holdbarhed

Foruden et overvæld af nye features og en opgradering af kamera har Apple arbejdet med holdbarheden af sine produkter, således at man i dag kan forvente et måske helt unikt design, hvor alle overflader bliver fremstillet i materialer, der ikke bare lige går i stykker eller lader sig skramme.

Netop dette har hos tidligere modeller end iPhone XR været efterspurgt hos forbrugeren – og det er, ifølge fageksperterne, en af de ting, der gør, at flere i den ældre målgruppe vil være mere tilbøjelige til at vælge en iPhone. For så kan man få en iPhone uden abonnement – uden at man som tidligere skal overveje reparationsomkostninger i forbindelse med vedligehold.

Har du ikke endnu undersøgt de nyeste modeller fra Apple, kan du med fordel besøge din nærmeste elektronikforhandler. For uagtet at den budgetmæssigt måtte ligge over gennemsnittet for mobiltelefoner, er det også et stykke hardware, der i den grad skiller sig ud fra normalen, og hvor design og funktion ofte bliver mere end bare et redskab – nemlig en kultur i sig selv.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.