Annoncørbetalt indhold

Iværksættere i vild vækst

Mange kender programserien ’Løvens hule’, som har kørt de sidste år på Dr1. Iværksætterparret fra Aarhus, Jesper Hvejsel og Mikkel Harden Salling, som deltog i ’Løvens hule’ sæson 1, har siden programmets start oplevet stigende vækst.
Annonce

Indholdet er sponsoreret

Århusiansk makkerpar får kæmpesucces i populær programserie

I programmet lykkedes det dem at overvinde kongen af Hummel, Christian Stadil, til at investere 2 millioner kroner, hvor Jesper Buch, kendt fra Just-Eat og Tommy Ahlers, som stod bag Zyb, hver især investerede en halv million. Den ide, som skaffede dem millioninvesteringer, var opfindelsen af produktet, ’Razor Pit’, hvor man, i stedet for at smide sine barberblade ud efter man har brugt dem, kunne genbruge dem ved at slibe dem. Denne opfindelse syntes panelet var genialt, hvor makkerparret derudover ejede flere forskellige webshops, som blot fik interessen hos panelet til at stige yderligere.

Deltagelse i ’Løvens hule’ gav dem på blot få år vækst på 100 procent

De to iværksættere ejer virksomheden ’Firtal’, som b.la. består af Danmarks største salgsportal for helseprodukter, helsebixen.dk. Efter deres deltagelse i programmet blev virksomheden fem gange så meget værd, og deres forretning kører nu strygende, hvor omsætningen steg fra lige godt 40 millioner kroner til i 2016 at være på 80 millioner. Selvom det i den grad kan klassificeres som en succeshistorie, har de to iværksætte alligevel skulle holde tungen lige i munden. Det er især nemt at miste fokus med al den nye interesse, der er kommet for dem i pressen, og her er det uhyre vigtigt at huske på grundstenen i en virksomhed, hvilket er, at man skal have den til at løbe rundt.

Tænker 10 år frem i tiden

Hvor det førhen blot var muligt at tænke 1 år frem i tiden, ser virksomhedens fremtidsudsigter nu helt anderledes ud, og det er blevet muligt at tænke meget større. Dette er noget, som mange iværksættere i forskellige erhverv drømmer om, men kun de færreste får mulighed for. Det kræver blod, sved og tårer – og måske en lille smule held, og det har makkerparret fra Aarhus bevist, at de har.

Kamp om opmærksomheden

Også på boligindretningsområdet ses der i dag stor vækst, og flere iværksættere og designere kommer med deres eget bud på nutidens trends. Det er dog en svær branche at slå igennem i, og der er mange om buddet. Der ses en enorm efterspørgsmål på design, fordi danskere er blevet mere opmærksomme på, hvad de vil have ind i deres hjem, hvor det gerne skal reflektere deres helt egen personlige stil. Der findes mange forskellige websites, hvor det er muligt at lede efter boligindretning, se f.eks. her, som er en hjemmeside, hvor det er muligt at finde alt lige fra belysning til køkkentilbehør. En anden ting som er essentiel for at sætte prikken over i’et i sit hjem er plakater, som er en god og billigere måde at dekorere på. Fordi konkurrencen på dette område er stor, findes der utallige af hjemmeside, hvorpå man derfor bliver nødt til at researche for at finde frem til den, som passer bedst til sine behov og ikke mindst sin pengepung.

Indholdet er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.