Annoncørbetalt indhold

Kan du ikke overskue oprydningen, nedpakningen og udpakningen i forbindelse med en flytning? Så læs med her …

… hvor vi har samlet nogle gode råd til, hvordan du mest smertefrit kommer igennem en flytning. Det kan nemlig virke som et uoverskueligt projekt at skulle flytte et helt liv ned i kasser for derefter at flytte det til en anden lokation og slutteligt at pakke det hele ud igen.
Annonce

Indholdet er sponsoreret

Ryd op og smid ud

At flytte er alletiders mulighed til at få ryddet op i de skuffer, du aldrig kommer i, komme ind bagerst i skabet og smide det tøj ud, du ikke har gået i de sidste 5 år, gennemse kasser og poser på loft og i kælderen – har du virkelig brug for alle de ting? Det er en stor fordel at få ryddet op i alle ejendele, inden de pakkes ned og flyttes. Det sparer nemlig en masse plads under selve flytningen, og du slipper for at pakke unødige sager ned.

Tænk praktisk og effektivt

Når du begynder nedpakningen, er det en rigtig god idé at skrive navn på kasserne – både ovenpå og på en af siderne – så du hurtigt kan se, hvad der er i dem. Det er også en god idé eksempelvis at holde køkkensager for sig, da de oftest skal bruges som noget af det første i den nye bolig. Husk også på ikke at pak kasserne så tunge, at de enten går i stykker eller ikke er til at bære på.

Få hjælp til selve flytningen

Når hele den gamle bolig er sorteret, opryddet og pakket ned, er det på tide at flytte sagerne. Det kan godt blive noget af et projekt, hvis du skal stå med det alene, og hvis du kun har en lille bil at transportere det i. Søg hjælp hos venner og familie, og lej eventuelt en flyttemand eller en container til at pakke tingene i. Fremtidens flyttefirma er måske uden flyttemænd, da en container, som bliver placeret ved den gamle bolig og derefter ved den nye, giver dig tid og ro til at pakke ned og ud i dit eget tempo.

Indholdet er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.