Annoncørbetalt indhold

Opnå en topplacering i Googles søgeresultater

Det er sjældent nok at have et stærkt koncept eller et godt produkt for at nå til tops.
Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Som virksomhed må man nemlig også sørge for at være synlig på de digitale platforme, så potentielle kunder kan få øjnene op for dig og finde ud af, at din virksomhed overhovedet eksisterer.

Der er dog tusindvis af hjemmesider, og derfor er det ikke helt ligetil at tillokke besøgende. Det kræver nemlig, at du er blandt de første resultater, når der bliver søgt på emner inden for dit område på Google. Hvis du ikke er den første side, når folk søger, så får du mindre trafik.

Selvom det måske lyder nemt nok, er dette desværre ikke tilfældet, medmindre du er ekspert inden for SEO, online markedsføring eller lignende.

Hvor kan jeg finde den rigtige hjælp?

Heldigvis er der hjælp at hente, så du kan få de rette værktøjer til at opnå en topplacering blandt Googles søgeresultater. Du kan nemlig med hjælp fra SEO-konsulenten Simon få indfriet dit fulde potentiale på Google.

SEO, som betyder søgemaskineoptimering, handler om at få flere til at opdage og besøge din hjemmeside, ved at sørge for, at den rangere højt i Google søgninger. Der vil altså være flere, som får øjnene op for dit koncept, din virksomhed, eller hvad det ellers måtte være. I sidste ende kan dette føre til flere kunder og en forhøjet omsætning.

Hvis du vælger at få hjælp fra en SEO-konsulent, kan du forvente at få følgende ydelser:

  • Strategi og rådgivning
  • Linkbuilding
  • Teknisk SEO
  • On page SEO
  • Reputation management

Det er i princippet alt, der har med SEO at gøre, som du kan få hjælp til. Det er forskelligt, hvor lang tid der vil gå, før du begynder at kunne se resultater i form af øget trafik. Som regel vil der gå et sted mellem et par dage og op til flere uger, men med visse tiltag vil effekten ske i løbet af et par timer.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.