Annoncørbetalt indhold

Ordentlige portrætfotos kan gøre en stor forskel for enhver virksomhed

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Alle virksomheder har på et tidspunkt brug for at være lidt ekstra kreative og foretage sig noget nyt. selvom grundideen er den samme, så skader det ikke at lave små ændringer her og der. Disse ændringer kan nemlig i sidste ende være ganske afgørende for virksomheden.


Annonce

Derfor er det en god idé at overveje en portrætfotograf


Som virksomhedsejer kan det være svært at skulle ”finde på noget nyt”, især hvis det er en virksomhed som har været velkendt i mange år. På samme måde kan det være et enormt pres for en ny virksomhed at skulle skille sig ud fra mængden. Begge scenarier kan faktisk løses ganske simpelt, eftersom det i virkeligheden ikke kræver ret meget, såfremt du ved hvad du skal gøre. Med en god og professionel portrætfotograf kan du nemlig komme utrolig langt. Disse fotografer formår at fange de bedste og helt rigtige vinkler, som kan få dine medarbejdere til at se endnu mere professionelle og imødekommende ud end før. Derudover kan du med de rette vinkler og billeder, få din virksomhed til at være ekstra bemærkelsesværdi og som et sted, som kunder har lyst til at kigge nærmere på. Hvis en potentiel kunde slår op på din hjemmeside, men ikke kan finde billeder af hverken medarbejdere eller virksomhed, så kan det være svært for alvor at kunne sælge varen. Hvis du derimod har en hjemmeside som fremviser både billeder af virksomheden og de ansatte, så vil de fleste være langt mere tilbøjelige til at tage et nærmere kig.


Mennesker er meget visuelle


Grunden til, at det i sidste handler meget om det visuelle er, at vi godt kan lide at se hvem vi skal ind at handle hos. Det gør en potentiel køber langt mere tryg at kunne se, at det med stor sandsynlighed er Karina indenfor IT, som der skal snakkes med, fremfor bare at få et navn og intet billede. Selvom vi ikke er meget for at indrømme det, så er vi meget visuelle og derfor dømmer vi også hurtigt. Vi kan godt lide at have et billede som vi kan forholde os til, så vi har en nogenlunde idé om, hvad det er vi begiver os ud i. Et billede af en medarbejder kan hurtigt give os en fornemmelse af, om personen ser professionel ud, og hvorvidt personen ser intimiderende eller rar ud. På samme måde kan vi også få en fornemmelse af virksomheden, hvis der er et billede at forholde sig til. Du vil opleve langt mere kundetrafik hos din virksomhed hvis der er billeder. Dette gør sig gældende uanset om virksomheden er ny eller har været til i mange år.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.