Annoncørbetalt indhold

Pakkerrejser til Thailand – danskernes nye Mallorca

Den helstegte pattegris og sangria er skiftet ud med Panang curry og en iskold Singha øl. Thailand har længe været en populær rejsedestination, og danskerne har i mange år bidraget positivt til det stadig stigende antal turister til ‘The Land of Smiles’.
Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Ifølge Dorte Kuula, marketingschef for Check Point Travel, skyldes dette, at folk ikke længere ser det som et problem at flyvetiden overstiger de 10 timer; »Folk vil ud og se noget anderledes og opleve andre kulturer, når de rejser på ferie. Flere har nok allerede set store dele af Europa, og så åbner asien virkelig op for at opleve noget anderledes og fantastisk. Den spændende kulturforskel, imødekommende lokalbefolkning, billige priser, skønne resorts, et af verdens bedste køkkener, det tropiske klima og fantastiske naturoplevelser er nok de største trækplastre til denne destination«, tilføjer Dorte Kuula.

Check Point Travel tilbyder pakkerejser til 14 forskellige oversøiske destination – heriblandt Thailand, som med sine +30 mio. turister hvert år ligger på en solid 9. plads over verdens mest besøgte lande. Pakkerejser til Thailand er et stort hit, og her er der rig mulighed for at få én på ’opleveren’. Man planlægger det meste hjemmefra, og alt fra junglevandring til tempelbesøg er planlagt med både transport, måltider og engelsktalende guide. Det giver en tryghed og for mange børnefamilier også en frihed til at kunne slappe mere af.

Trods naturkatastrofen i 2004 har Thailands turisme altid været i udvikling og Johannes Dragsbæk Schmidt, lektor i udviklingsstudier på Aalborg Universitet, fortæller, at mange forventede at antallet af besøgende turister ville falde dramatisk året efter tsunamien – men det gjorde det ikke. Faktisk allerede i 2013 var turismen i Thailand mere end fordoblet siden før tsunamien. Nogle mener, at omtalen har været med til at sætte Thailand på landkortet og gjort at flere fra hele verden nu kender Thailand som feriedestination. En anden årsag til, at turisterne hurtigt kunne vende tilbage til Thailand, var, at de lokale var utrolig hurtige til at få genopbygget midt i det store traumatiske kaos, siger Johannes Dragsbæk Schmidt.

Kilder: https://rejseguide.dk/blog/rekordsommer-danmark-stadig-turistrekord-thailand/

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.