Annoncørbetalt indhold

Tag hånd om den værdifulde transskribering

Næsten alle virksomheder er enige om, at kunden er den vigtigste prik i det store puslespil.
Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Her er der en kæmpe konkurrence mellem de udvalgte kundegrupper, og næsten alle kneb gælder, når det handler om at fange kundens opmærksomhed.

Transskribering kan måske lyde ligegyldigt i denne sammenhæng, men det er langt fra tilfældet. Interview eller videooptagelser af nøglekunder er en vigtig del af arbejdet for at finde det gyldne produkt, som kunden efterspørger. I den sammenhæng er transskriberingen altafgørende for, at man får det rigtige budskab fortolket frem af kundens udtalelser. Det er dog en svær kompetence at mestre, og derfor kan det være en god ide at lade eksperten gøre arbejdet.

En tidskrævende proces

For den uerfarne person lyder transskribering som en nem og håndgribelig opgave. Man skal jo bare oversætte lyd til tekst? Herigennem er der dog en masse usikkerhed, som man skal være opmærksom på. Desværre er det en kendsgerning, som rigtig mange personer tager for givet, da det er umuligt at bevare den samme form for betydning efter oversættelsen. Med transskription af lyd og video er det vigtigt at huske forskellen mellem lyd og tekst, hvor konteksten bliver fjernet. En kontekst, der kan være altafgørende for, hvorfor kunden udtaler sig på den måde. Derfor kræver det rigtigt god tid at sætte sig ind i materialet for, at man ikke fejlvurderer den vigtige information. Lad eksperten om den vigtige transskribering, og hav fokus på andre vigtige områder i virksomheden.

Kunden i fokus

At have en succesfuld forretning kræver det et unikt øje til den enkelte kunde og de behov, som de udtrykker. Produkterne skal helst stemme overens med disse forventninger, for ellers smutter kunderne til de nærmeste konkurrenter. Her er interviews af kunder et centralt arbejde for at kende sine kunder en smule bedre end de nærmeste konkurrenter. Et afgørende stadie, som mange virksomheder muligvis tager for givet.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.