Annoncørbetalt indhold

Tid til at udvikle din virksomhed? Sådan kommer du i gang

Har din virksomhed kørt med overskud længe, men uden at rykke sig?
Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Så er det højst sandsynligt tid til at du udvikler din virksomhed. Virksomheder i vækst skaber nye arbejdspladser, styrker innovationen og bidrager positivt til samfundsøkonomien. Her får du nogle råd til hvordan du kan udvikle din virksomhed, uden at satse alt.

Sørg for det rette ledelsesteam

Det kan være særdeles skræmmende for mange virksomhedsejere at gå fra at være i fuld kontrol over sin virksomhed, til at udvikle sig til at have fagansvarlige mellemledere, der er med til at styre dagsordenen. Derfor er det vigtigt at du sørger for at have kompetente rådgivere til at hjælpe dig med at tage springet med din virksomhed. Du skal nemlig, som virksomhedsejere, selv have den rette vilje og evne til vækst, da man ikke kan planlægge væksten, men derimod styre hen imod den. Det er de gode beslutninger med et godt beslutningsgrundlag, der skaber de gode resultater. Det er derfor vigtigt at du, i samarbejde med ledelsen, sikrer at I har et godt overblik, indsigt og forståelse for virksomhedens forretningsmodel, teamet, markedet samt konkurrencen, inden I kaster jer ud i en skalering.

Amrop er et ledende headhunterfirma, der anses som en troværdig rådgiver indenfor rekruttering af ledere og partnere. Ved at lave et samarbejde med et rekrutteringsfirma med mange års erfaring, er du sikker på at få det helt rigtige ledelsesteam til dit firma, der er sammensat af personprofiler med forskellige kompetencer, som kan supplere hinanden, og der er sat et godt eksternt hold omkring virksomheden, der alle har den rette evne og vilje til vækst som din virksomhed har brug for.

Sørg desuden for at forretningsmodellen understøtter vækst med det nye ledelsesteam, så den omsættes til lønsomhed. I takt med væksten vil kompleksiteten øges, og det skal alle medarbejdere i virksomheden være parat på. Se evt. på mulighederne for digitalisering og automatisering, for at gøre arbejdsprocessen nemmere for dig og dine medarbejdere.

Tag et kig på markedet

Det er vigtigt at have styr på markedet. Kig på mulighederne, begrænsningerne, risici, tendenserne, konjekturen samt hvor hård konkurrencen er. Det handler nemlig om at ramme det rigtige tidspunkt. Der skal arbejdes kontinuerligt med forretningsplanen, mulighederne og budgettet med virksomheds rådgivere.

Hele teamet skal have den rigtige tankegang i form af validering af produkterne eller serviceydelsen, nye kunder og samarbejdspartnere, inden man vælger at investere. Det er med til at mindske din virksomheds risiko.

Desuden er det vigtigt at kigge på hvor væksten i virksomheden kommer fra. Er jeres produkt eller service en efterspørgsel i markedet, kommer det som følge af en ændret lovgivning eller af den økonomiske konjunktur? Eller har din virksomhed idéen, der kan skaber et behov og en efterspørgsel?

Udvid kontoret

I takt med at virksomheden vækster i medarbejdere, er det vigtigt at give dem et ordentligt arbejdsmiljø. Sørg derfor at skaffe dig et ordentligt kontor med masser af plads, flere mødelokaler og gode muligheder for dagslys. Det kommer an på hvilken branche din virksomhed er i, hvilken by virksomheden skal placeres i, og om det skal være i centrum eller i yderområder. Helt overordnet er det væsentligt at kontoret er placeret et synligt sted, der er nemt at finde og komme til for dine medarbejdere samt kunder.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.