Annoncørbetalt indhold

Tre ting du ikke vidste, når du flytter

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Alle der har prøvet at flytte vil nikke genkende til, at der er rigtig, rigtig mange ting, som man skal tænke på, når man flytter. Det er ikke bare at pakke alle sine ting ned og huske dem, som man skal tænke på, når man flytter. Der er også en række organisatoriske ting, som man skal huske, når man flytter. Det kan derfor være en rigtig god ide at skrive det hele ned, når man flytter, så man på den måde kan sikre, at man husker det hele. Hvis du er i tvivl om, om du har husket alt, når du skal flytte, så har vi her samlet tre ting, som mange glemmer, når de flytter.


Annonce

Adresse Loven

Adresse loven er en lov i Danmark, som er skabt til at gøre det let for folk at finde en adresse. Og der er mange gode grunde til, hvorfor det er vigtigt at have en adresse lov. Der står blandt andet, at man har skiltningspligt. Det betyder, at man har pligt til tydeligt at skilte ting som vejnavn og husnummer . Det kan måske virke unødvendigt, at det ligefrem er lovbestemt. Men tænk hvis der sker en ulykke, så er det vigtigt, at ting som vejnavne og husnummer er tydelige, så redningsfolk og ambulancefolk hurtigt kan finde frem til stedet. Husk derfor altid at at sætte et nyt husnummer op, hvis du fjerner det gamle, når du flytter et nyt sted hen.


Meld flytningen

Der er rigtig mange mennesker, som glemmer at melde deres flytningen, når de flytter. Der er nok mange mennesker, som tænker det er unødvendigt at gå ind og melde deres flytning til kommunen, men det er det faktisk ikke. De fleste har nok prøvet at modtage breve til tidligere lejere ellere lejere, og det er netop, fordi at de har glemt at melde deres flytning. Det er nemlig derfor, at det er så vigtigt, at man husker at melde sin flytning. Fordi ellers så får man ikke alle de breve, som offentlige institutioner sender en, fordi de bliver sendt til den forkerte adresse.


Tilmeld internet

Vi er blevet så vant til at internettet bare er der, at vi helt glemmer, at det faktisk er en ydelse, som vi betaler for. Det er meget vigtigt at huske at bestille internet i god tid. Man kan faktisk ringe til selskabet, så snart man ved, at man skal flytte. Det kan nemlig godt tage lidt tid, inden de kan komme ud, og der er ikke noget værre end at gå i lang tid uden internet.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.