Annoncørbetalt indhold

Undgå misforståelser Sådan forbedrer du den interne kommunikation

Når man forsøger at få en arbejdsplads til at fungere, er det de små ting, der tæller. Selv den mindste ting kan blive tidskrævende, så det er vigtigt, at tingene bare kører.
Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Med digital skiltning har du mulighed for at holde medarbejderne informeret om igangværende og fremtidige begivenheder i hvert enkelte lokale. Det virker måske som en mindre detalje, men i sidste ende giver det den enkelte medarbejdere mere tid til vigtigere ting end at forsøge at få lokalebookningen til at gå op. Og det er ikke den eneste fordel ved at digitalisere sin mødelokaleskiltning.

Ajourførte medarbejdere er effektive medarbejdere

Spildtid er djævlens værk, men desværre er det mange gange svært at undgå. Derfor er det for enhver arbejdsplads essentielt at forsøge at bevare overblikket med simple løsninger.

Simple løsninger til simple problemer

Via Outlook kan man booke et mødelokale, og så snart man har gjort det, vil det automatisk blive vist på skærmen uden for det givne lokale. Dette kan du gøre fra en hvilken som helst platform, der understøtter Outlook, samt direkte på touchskærmen ved lokalet.

Simple løsninger fikser simple problemer, og med en hardware, som langt de fleste medarbejdere vil være bekendte med i forvejen, er det endnu mere simpelt at indføre Digital Sign Service i virksomheden.

Undgå misforståelser og giv kommunikationen et boost

Med digital mødeskiltning kan du i høj grad forbedre din virksomheds interne såvel som eksterne kommunikation. Og netop kommunikation er såre vigtigt for, at en virksomhed fungerer, fordi medarbejdere i bund og grund trives bedre. En god intern kommunikation øger nemlig organisationen sammenhængskraft og det er noget, der batter i sidste ende.

Med en velfungerende intern kommunikation kan ledelsen informere, styre og holde sammen på organisationen, mens det samtidig giver et godt indblik i, hvordan det rent faktisk står til ude i virksomheden.

Med digital mødeskiltning kan både gæster og dine ansatte se, hvad der foregår og om de har fundet det rigtige lokale. “Real time”opdateringer gør det muligt, at der ikke sker misforståelser, brug af forkerte lokaler eller de unødvendige (og meget irriterende for alle) dobbeltbookninger af lokaler.

Når ingen er i tvivl om, hvor de skal være, undgår man forvirring. Og ikke nok med at det effektiviserer virksomheden internt, så giver det også et langt mere professionelt image eksternt.

Brand dit firma i mellemtiden

Som en bonus kan du på grund af de digitale skilte også bruge dem som branding af dit firma. Det giver et godt indtryk, og besøgende i virksomheden kan få relevante oplysninger, mens de er der.

Brug tiden mellem møder til at skilte med billeder og beskeder om produkter eller serviceydelser, så du har endnu en platform, hvor du kan markedsføre produkter og/eller serviceydelser.

Fordele ved digital mødelokaleskiltning:

  • Viser både nuværende og fremtidige møder
  • Der er mulighed for at forlænge eller forkorte møder i “real time”
  • Det er nemt at installere med en meget brugervenlig software
  • Korrekt mødeinformation sikrer bedre kommunikation i virksomheden.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.