Annoncørbetalt indhold

Vi er digitale – og det kan ses, når det kommer til at vælge håndværkere

Vi lever i en verden, som er domineret af computere og internettet. Vi er altid online, og der er nærmest ikke det, som ikke kan findes derude i cyberspace.
Annonce

Indholdet er sponsoreret

Derfor er det også kun naturligt, at din lokale håndværker er blevet påvirket her. I dag er der nemlig flere end nogensinde før, som vælger at tage søgningen efter den perfekte håndværker op på nettet. Her er der en masse resultater at finde af, og selv de mindste håndværkere har gerne en hjemmeside, som beboere i lokalområdet kan benytte sig af.

Læs videre og lær mere om de forskellige måder, hvorpå vi i dag finder den rigtige håndværker – alt sammen ved hjælp af internettet.

Vi bruger vores lokale Facebook-grupper

Hver by, kommune og landsdel, ja måske endda hvert nabolag, har efterhånden deres egen Facebook-gruppe. Disse er dedikerede til at dele lokale nyheder og tage temperaturen på lokalområdet.

Netop derfor kan de være guldminer for dem, der skal finde den perfekte tømrer eller murer!

Nogle gange kan det nemlig være rigtigt smart at spørge dem i området om deres erfaringer med håndværkerne i lokalområdet. De har nemlig tit prøvet lidt af hvert, og for nabolaget på den stejle bakke, så er det altid godt at høre, om en håndværker, som man har i kikkerten, faktisk kan navigere på stejl grund!

Anmeldelserne ruller ind nu

I dag vil vi gerne anmelde. Internettet har givet os evnen til at anmelde igennem sider som Trustpilot eller igennem Facebook-sider for bestemte håndværkere.

Tidligere har disse anmeldelser kun været set som vigtige for noget som onlinehandel. I dag er sagen dog en anden.

Disse anmeldelser kan nemlig være med til at give et hurtigt helhedsblik på, hvordan en bestemt håndværker opfattes af de mennesker, som har været i kontakt med personen.

Det kan være en rigtig fin sorteringsmetode. Hvis en maler konsekvent får dårlige anmeldelser, så kan man måske lige så godt kigge et andet sted henne. Der er nemlig gode chancer for, at dem, som anmelder, har samme holdning til kvaliteten, som du har – den skal være flot, og håndværkeren skal være flink og flittig,

Tilbuddene ruller ind fra håndværkere

I dag er sider såsom Byggetilbud.dk blevet enormt populære. Det er sider, hvor du indtaster, hvilken slags håndværker, som du skal bruge, dit postnummer og så en beskrivelse af den opgave, som skal udføres.

Dette fører til, at du får flere uforpligtende tilbud fra en håndfuld kvalificerede håndværkere, hvad end det er VVS-professionelle eller skorstensfejere!

Med disse tilbud kan du se, hvad forskellige håndværkere regner med at tage i betaling for opgaven. Du kan også se tidshorisonten, som opgaven bør tage.

Dette er for mange danskere blevet et smart alternativ til at slå op i telefonbogen og gå igennem annoncerne. På denne måde får man et nemt overblik over, hvad der er af muligheder, og hvor meget det kommer til at koste!

Indholdet er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.