Annoncørbetalt indhold

Virksomheder satser på vækst gennem digitalisering

Flere om flere virksomheder satser på vækst gennem digitalisering, og hver anden virksomhed har planer om at investere i IT i 2019. En digital strategi er i dag alfa og omega at have på plads i enhver virksomhed. Vækst gennem digitalisering kræver veludviklede software og it-systemer, og ikke mindst opdaterede og valide data, for at virksomheden kan få fuldt udbytte af denne digitalisering.
Annonce

Indholdet er sponsoreret

Sidder man med sin egen virksomhed, er der mange områder at holde styr på, især hvis man oplever stor vækst. Kundekartotek, medarbejdere og økonomi er blot nogle af de få ting, man skal administrere, når man er erhvervsdrivende. IT-systemer som CRM-, HR-, lagerstyring- og økonomisystemer, eller en samlet ERP-løsning, kan holde styr på disse mange områder, og være med til at gøre virksomheden konkurrencedygtig.

Microsoft Dynamics 365: En samlet IT-løsning til virksomheder

Microsoft har udviklet en samlet IT-løsning Dynamics 365, som kan hjælpe på områder som kundepleje, salg, marketing, osv. ved hjælp af data og algoritmer. Systemet sørger for, at der bliver brugt ressourcer de steder i virksomheden, hvor man får mest ud af dem. Microsoft Dynamics 365 består af flere forskellige systemer, bl.a. CRM- og ERP-system. Som udgangspunkt er Dynamics 365 en standardløsning, men kan dog tilpasses til virksomhedens behov.

CRM står for ’Customer Relation Management’ og kan oversættes til styring af kunderelationer. Et CRM-system indsamler og behandler information om kunderne, fx kunderelationer eller hvilke transaktioner de foretager sig. Et CRM-system som fx Microsoft Dynamics 365 er uundværligt for virksomheder, da ingen virksomheder eksisterer uden deres kunder.

ERP står for ’Enterprise Resource Planning’, og er et system der holder styr på alle virksomhedens ressourcer. Systemet beskriver virksomhedens interne aktiviteter, fx økonomi, medarbejdere, produktstyring, osv., for at holder overblik over ressourcerne der er tilgængelige. ERP-systemet vil som udgangspunkt være en fælles database for alle i virksomheden, sådan at hver afdeling har sit eget, lukkede system. Ved hjælp af et ERP-system bliver de fleste af virksomhedens processer mere effektive, så der bruges færre penge, og i stedet tjenes flere. Det er med til at øge produktiviteten, som i sidste ende afspejles med stigning i omsætningen. Et ERP-system vil sikre virksomheden at hurtigt kunne reagere på markedsændringer, og sikrer derved at den kan følge med den hurtige udvikling der sker med digitaliseringen.

Udnyt de sociale tendenser som findes i IT-systemerne

De fleste virksomheder benytter allerede mulighederne for at udnytte de sociale tendenser, som findes i en lang række virksomhedssystemer. Software-leverandører lever godt på værdien i at åbne op for sociale samtaler og vidensdeling i deres software.

Derudover kan virksomhederne hente stor værdi ved at tracke samtaler på sociale medier som Facebook, Twitter, Instagram og lignende. Her er nemlig mange oplysninger at hente om, hvordan virksomheden og dets produkter opfattes, gennem kritisk, ros og andre kommentarer. Ved at udnytte de sociale tendenser som findes i IT-systemerne, kan man tilpasse virksomheden og dets produkter efter forbrugerens behov og ønsker.

Gartner har givet et bud på, hvilke 10 strategiske teknologi-trends, der vil påvirke virksomhederne mest i 2018 og årene efter.

Indholdet er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.