DF'er i replik til LA'er: Hvornår er en vej en god forretning?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ove Kjærskov Nielsen, Fogedvænget 76, Hedensted, byrådsmedlem (DF) i Hedensted Kommune, medlem af udvalget for teknik
Billede
Debat. 

Læserbrev: I et læserbrev 8. marts konkluderer min byrådskollega Lars Bro (LA), at vejen øst om Hedensted er en dårlig forretning, og at den kun har til formål at tilgodese entreprenørbranchen.

Jeg glædes over, at vi ved at anlægge vejen kan "slå to fluer med et smæk". Dels at løse opgaven med den stigende trafik fra det store boligområde og derforuden at afhjælpe udfordringen med den tunge trafik fra grusgravene ved Ørum. En udfordring, vi har haft i mange år, og som vil fortsætte mange år ud i fremtiden.

Men hvornår er en vej en god forretning, hvornår er er cykelsti en god forretning, et fortov eller et vejskilt?

Liberal Alliance vil åbenbart prioritere vore anlægsprojekter i forhold til, om de er en god forretning.

Udvikling kræver investering, men Liberal Alliance vil jo nok hellere give skattelettelser.

Jeg vil gerne være med til at udvikle vores kommune, herunder blandt andet at skabe nogle fornuftige trafikale løsninger til både person- og lastbiler, cyklister og fodgængere.

Det, synes jeg nemlig, er sund fornuft.

Udvikling kræver investering, men Liberal Alliance vil jo nok hellere give skattelettelser.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce