Ja, hvor er de voksne? Hvor bliver den massive protest mod eksponering af wifi af?

Ja, hvor er de voksne? Hvor bliver den massive protest mod eksponering af wifi af?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Kirsten Maise Pedersen, Pilevænget 20, st. tv., Vejle
Billede
Debat. 

Læserbrev: I lørdags i Vejle løb jeg pludselig ind i en hel karavane af flere hundrede børn og voksne i protest mod velfærdssamfundets evindelige udmarvning af børns ve og vel i institutionerne.

Det var en stærk oplevelse, men jeg må nødvendigvis tænke:

Hvor bliver den massive protest mod den samtidige eksponering af børn i såvel vuggestuer, børnehaver og skoler for en kræftfremkaldende, neurodegenererende miljøtoksin som wifi af?

Hvor bliver bevidstheden om politikernes og myndighedernes svigt af her?

Jeg har læst og hørt så mange appeller og advarsler fra førende forskere, læger og andre eksperter på området gennem to årtier, at det løber mig iskoldt ned at ryggen. Iskoldt!

Mest af alt, fordi ingen vil vide af disse appeller og advarsler, og på nettet bliver man ofte - som var det et computerspil - mål for pubertært agerende voksne i deres korstog for den "sande videnskab" i form af det termiske dogme, der tilsiger, at energien fra det trådløse er alt for lav til at kunne gøre skade. I guder!

Professor i onkologi Lennart Hardell, hvis anpriste forskning (i modsætning til Christoffer Johansens, Sundhedsstyrelsens og mediernes "ekspert") gjorde udslaget for WHO's "2B-muligt kræftfremkaldende"-klassificering i 2011, siger i et radiointerview fra 2013, at strålingen ér kræftfremkaldende, og at der ikke findes nogen grund til, at vi tillader, at vores børn eller unge udsættes for denne stråling i børnehaver og skoler, og at mobiliseringen af forældre er nødvendig, for at ændringer kommer til at ske.

Jeg kan kun anbefale at læse f.eks. Eva Theilgaard Jacobsens bog "Mørkelægning af mobilstrålingens konsekvenser", hvor klinisk professor i medicin og psykiatri Paul J. Rosch citeres:

"Al kommunikation i kroppen foregår via subtile elektromagnetiske signaler mellem celler, som der nu skabes kaos i af kunstig elektroforurening, som vi ikke har haft tid til at tilpasse os... Det kan tage os årtier at indse og forstå elektrosmogens effekter, selvom nogen af dem, såsom kræft, allerede er begyndt at vise sig. Dette gigantiske eksperiment med vores børn og børnebørn kan resultere i massive skader på sindet og kroppen med potentiale til at skabe en katastrofe af proportioner uden fortilfælde, medmindre eftertrykkelige forholdsregler omgående implementeres."

Ingen vil vide af disse appeller og advarsler, og på nettet bliver man ofte - som var det et computerspil - mål for pubertært agerende voksne i deres korstog for den "sande videnskab" i form af det termiske dogme, der tilsiger, at energien fra det trådløse er alt for lav til at kunne gøre skade. I guder!

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce