Læserbrev: Gør VAF altid selv det, som chefredaktøren påstår?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: I chefredaktørens leder søndag 21. april skriver han om "flere sider af historien", og han beklager sig over de medier, der undlader at belyse sagerne fra flere sider.

Han skriver bl.a.: "Her får du ikke historien belyst fra flere sider, men måske får du en stærkt manipuleret udgave af den".

Det må betyde, at læseren skal opfatte det som om, at VAF altid belyser en sag fra alle sider.

Jeg tillader mig at være af den opfattelse, at det ikke er tilfældet. Bl.a. har jeg gentagne gange gjort VAF og Mogens G. Madsen opmærksom på de mange fordele, en togbro over Vejle Fjord vil have for beboerne i Vejle og på begge sider af Vejle Fjord.

De vil undgå rigtig meget støj og forurening fra de mange tog, der skal nordpå til bl.a. Aarhus og Aalborg.

Man kan stille det kætterske spørgsmål, om der er flere tilfælde, hvor VAF og Mogens G. Madsen har undladt at gå i dybden med relevante sager?

Jeg håber, at VAF vil oplyse borgerne i Vejle og omegn om de faktiske fordele ved en togbro over Vejle Fjord.

Jeg håber, at VAF vil oplyse borgerne i Vejle og omegn om de faktiske fordele ved en togbro over Vejle Fjord.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce