Replik til leder søndag 17. februar: Jeg mener ikke man er et "sødt lille menneske", når man kan få 12 og 14 års fængsel for narkokriminalitet!

Replik til leder søndag 17. februar: Jeg mener ikke man er et "sødt lille menneske", når man kan få 12 og 14 års fængsel for narkokriminalitet!

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Søndagsavisen var plastret til med "åh, det er så synd for de kriminelle narkofolk" - de måtte ikke få skumbananer eller knus fra deres forældre i retten.

Nej, de må da ej - det er jo ikke en feriekoloni!

Når de er blevet idømt henholdsvis 12 og 14 års fængsel for deres narkokriminalitet, så har de jo ikke bare lige været et par forvildede knægte, der nok ikke vidste, hvad de gjorde!

Det er måske synd for de "stakkels" drenge og forældrene til de to af dem, men hvor var de henne, da de burde have givet deres sønner nogle fornuftige værdier her i livet, så de ikke var blevet kriminelle?

Måske forældrene skulle straffes for at have fejlet så stort!

Jeg har også læst Bent Isagers bog om at jage et bæst, som Kristian Pahus refererer til.

Men jeg mener ikke man er et "sødt lille menneske", når man kan få 12 og 14 års fængsel for narkokriminalitet!

Måske forældrene skulle straffes for at have fejlet så stort!

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce