En af VB's bedste i karantæne under afgørende kamp - to andre spillere er tvivlsomme

VB vs FC Fredericia. Foto: Mette Mørk

En af VB's bedste i karantæne under afgørende kamp - to andre spillere er tvivlsomme

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Nicolaj Madsen og Imed Louati er begge tvivlsomme til den afgørende oprykningskamp.

Vejle: Vejle Boldklub må med sikkerhed undvære én af forårets bedste i den alt afgørende oprykningskamp i Thisted.

Ylber Ramadani sidder søndag ude med karantæne, når VB skal forsøge at hente mindst ét point i udekampen mod oprykkeren, da midtbanespilleren så gult i onsdagens kamp mod FC Fredericia.

Èt point i Thisted er nok til direkte oprykning, mens nederlag betyder, at VB muligvis må ud i playoff-kampe om en plads i Superligaen.

Tvivlsomme på grund af skader

Desuden er både Imed Louati og Nicolaj Madsen tvivlsomme deltagere i Thisted-kampen på grund af skader. Imed Louati meldte i sidste øjeblik fra til kampen mod FC Fredericia på grund af en muskelskade, han pådrog siden dagen inden kampen.

- Jeg regner da med at spille, men jeg ved det nok først helt sikkert i løbet af et par dage, sagde Imed Louati, der inden FC Fredericia-kampen havde scoret fire gange i VB's to seneste kampe.

Nicolaj Madsen nåede en god halv time mod fredericianerne, inden han trak sig ud med en fodskade. Skaden sidder i området omkring der, hvor svangen og hælen mødes.

- Nu skal foden scannes (torsdag, red.), og inden scanningen er det svært at sige, om jeg bliver klar eller ej, sagde Nicolaj Madsen.

VB har i øjeblikket desuden Nicolaj Ritter ude på grund af den forstrækning, han indkasserede i udekampen mod Viborg. Der er dog håb om, at Ritter bliver klar til Thisted-kampen. Det ligger dog fast, at Mads Lauritsen er tilbage til kampen på hans tidligere hjemmebane. Lauritsen sad onsdag ude med karantæne.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce