Sormani efter skuffende anden halvleg: Jeg ved ikke, hvad der skete

Adolfo Sormani var godt tilfreds med første halvleg, men han ærgrede sig over, at VB-mandskabet indkasserede en for holdet ukarakteristisk scoring. Foto: Claus Fisker/Ritzau Scanpix

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Vejle Boldklub spillede 1-1 mod Randers FC efter en god første halvleg og en dårlig anden.

Vejle: Lige så tilfreds, Adolfo Sormani var med de første 45 minutter, lige så skuffet var han med de sidste 45, da Vejle Boldklub fredag aften mødte Randers FC.

Opgøret på Vejle Stadion sluttede 1-1, som også var stillingen ved pausen.

- Vi spillede en god første halvleg. Vores spil var hurtigt, og der var god bevægelse, sagde Adolfo Sormani efter kampen.

Det ærgrede han dog, at VB cirka 10 minutter inden halvtid indkasserede en scoring, da der opstod kludder i opdækningen i forbindelse med et indlæg.

- Det ligner ikke os at give den slags mål væk. Randers' mål kom i en periode, vi spillede godt, og der er ingen tvivl om, at det kostede noget selvtillid blandt spillerne, at vi gav sådan et mål væk, mente VB-træneren.

Han ville dog ikke give udligningen skylden for en anden halvleg, som bestemt ikke levede op til den første.

- Jeg ved ikke, hvad der skete. Det har jeg svært ved at forklare, sagde han.

Tvungen udskiftning af målscoreren

Sormani forsøgte sig med et par udskiftninger, men de hjalp ikke, fordi indskifterne ikke kom med den energi, VB-træneren håbede.

Blandt andre tog Sormani målscorer Allan Sousa ud, men det var dog en tvungen udskiftning, fordi Sousa havde lysken-problemer.

- Han ville selv spille videre, mens vores fysioterapeut anbefalede, at vi skiftede ham ud, sagde Sormani og fortsatte:

- Jeg foretrækker nu også, at vi spiller en halv time uden Sousa, frem for vi kommer til at mangle ham i tre-fire kampe, hvis skaden blev forværret, sagde Sormani.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce