Vi bruger cookies!

vafo.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.vafo.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Sousa er nu på den rigtige plads

Allan Sousa var med to mål afgørende, da VB slog FC Fredericia med 2-0. Foto: Mette Mørk

Sousa er nu på den rigtige plads

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Den lille brasilianer scorede to gange mod FC Fredericia og er nu topscorer for VB med foreløbig fem sæsontræffere.

Vejle: Efter et par halvsløje kampe kom Allan Sousa atter i fokus.

Søndag scorede han begge mål, da VB hjemme slog FC Fredericia med 2-0.

- Alle gav sig 100 procent og arbejdede hårdt. Derfor vandt vi, sagde Allan Sousa efter kampen.

Han udgik som første mand, da træner Adolfo Sormani pillede ham ud cirka 20 minutter igen.

- Min form er god, og jeg følte, jeg havde kræfter til mere, sagde Allan Sousa.

Den lille brasilianer er fast mand i VB-angrebet, hvor han spiller i højre side af tremands-angrebet. Den plads passer ham fint, og han kalder positionen hans favorit.

- I sidste sæson spillede jeg ude af position. Den gang spillede jeg fremme sammen med en anden, men den måde, vi spiller på nu, passer mig meget bedre, sagde Allan Sousa og fortsatte:

- Det kan man vist også godt se på mine præstationer.

Det er giver ingen ham vist uret i.

Med to mål mod FC Fredericia er Allan Sousa nu VB-topscorer med fem sæsontræffere, mens angrebs-makkerne Dominic Vinicius og Imed Louati har scoret henholdsvis fire og tre gange.

Analyse: VB fik snuden tilbage i sporet