Tidlige mål ærgrede VB-stopper: Måske er vi ramt mentalt

Mads Greve, i baggrunden, havde ingen forklaring på, at VB igen indkasserede mål kort efter pausen. Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Mads Greve formåede ikke at spille til ende i Randers på grund af problemer med lysken.

Randers: For anden kamp i træk kom Vejle Boldklub i lørdagens opgør mod Randers FC skidt i gang med anden halvleg,

Seks dage tidligere udlignede Brøndby blot to minutter efter pausen til 1-1 på Vejle Stadion, og lørdag scorede Randers FC to gange, inden der var spillet syv minutter af anden halvleg.

- Jeg har ingen forklaring på, hvorfor det nu skete igen, sagde Mads Greve efter opgøret i Randers.

- I pausen snakkede vi netop om, at der ikke skulle ske det samme som mod Brøndby, men det gik alligevel galt, fortsatte han.

Randers FC scorede på det, som Mads Greve kaldte hjemmeholdets første chance.

- I første halvleg holdt vi Randers godt væk og gav ikke noget væk, og første gang, vi er lidt uafstemte, gik det galt. Måske er vi mentalt ramt, for det er jo sket nogle gange tidligere, sagde han.

Mads Greve formåede ikke at spille kampen mod Randers FC til ende. Han udgik med cirka 10 minutter igen, og det gjorde han på grund af problemer med lysken.

- I første halvleg fik jeg et lille riv i lysken, og i anden halvleg skete det igen. Jeg gik ud for at undgå, at skaden blev forværret, sagde Mads Greve.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce