Vi bruger cookies!

vafo.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.vafo.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

VB-midtbane kom Europa rundt inden HB Køge-kamp

Ylber Ramadani rejste fra Tyrkiet til Hamburg og videre til Vejle og ankom to timer før kampen. Arkivfoto: Martin Ravn

VB-midtbane kom Europa rundt inden HB Køge-kamp

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ylber Ramadani vågnede i Alanya, rejste til Hamburg og kom til Vejle efter syv timer.

Vejle: Ylber Ramadani havde sin egen personlige Europa-turné for at komme til VB's hjemmekamp mod HB Køge.

- Jeg stod op i Alanya i Tyrkiet og fløj til Hamburg på fire timer. Det tog tre timer at køre fra Hamburg til Vejle, hvor jeg ankom kl. 16 - to timer før vores kamp, forklarede Ylber Ramadani.

- Jeg spillede hele U21-kampen mod Nordirland og scorede Albaniens enlige mål i 1-1 kampen. Derefter var jeg på bænken på A-landsholdet, men vi fik et rødt kort, og så turde træneren ikke skifte ud. 

- Jeg fik et slag over knæet i U21-kampen, men mærkede ikke noget til det under kampen. Først bagefter kunne jeg mærke smerterne i knæet. U21-landsholdet spillede også mod Georgien, men her meldte jeg fra for at komme hjem og spille for VB. Det er det vigtigste for mig, for det er mit store mål at komme til at spille i Superligaen.

- Agon Mucolli spillede fra starten på U21-landsholdet, og han fik dermed sin debut, men det var ikke min plads, han overtog. Jeg spillede på midtbanen, mens Agon spillede på fløjen, sagde Ylber Ramadani om sin klubkammerat i VB.

Ylber Ramadani kom på banen fra anden halvlegs start.

- Jeg vil ikke kommentere første halvleg, da jeg ikke var på banen, men vi fik sat HB Køge under pres og fik skabt chancerne. Det var uheldigt, at vi ikke vandt kampen. Jeg mærkede ikke så meget til rejsetrætheden under kampen, men nu skal jeg hjem og sunde mig over den knæskade, jeg havde med fra U21-landskampen, sagde den sympatiske albaner.

Bedst og værst: Se VB-spillernes karakterer i nulløsning mod HB Køge